16 januar 2013

Brrr, noget siger mig at det er seriøst koldt i dag

 

 

 

IMG_2694

Halvdelen af måneden er gået. Hurtigt hvis I spørger mig, og jeg synes faktisk at jeg gør det godt med det her motivationshalløj. Sværest er det at komme ud hver eneste dag, men jeg sover ikke nær så meget, som for en måned siden.

 

I dag er jeg dog tvunget til en tur ud, og noget siger mig at jeg skal klædes virkelig varmt på. Uhh 16 gr frost ved Roskilde, DET er altså bare koldt. Ud skal jeg som sagt, men hvad tid det lykkedes for mig er en anden sag, for skal jeg være helt ærlig kan jeg mærke, at jeg i dag allermest har lyst til bare at gemme mig under dynen. Men er det ikke også helt i orden?  Jeg mener.. det behøver jo ikke skyldes andet end, hvad andre helt normale mennesker også føler. Vel?

 

Januar. Kulde. Mørke. Tung krop. Træthed.

 

Så vidt jeg husker fra min normale fortid på arbejdsmarkedet, er sådan en følelse i januar bare HELT normalt, og meget udbredt her i Norden. Jeg er bare så heldig at jeg rent faktisk KAN blive under dynen, så det gør jeg sgu. Indtil jeg ikke kan udskyde min udgang længere. Og det er når jeg skal ha lidt til køleskabet.

 

Brrrr. God dag til alle jer der er nødt til at gå ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar