15 januar 2013

Humør terapi til januars lange mørke dage

 

 

 

IMG_1166

Jeg har en let hovedpine og har måttet droppe det praktiske. Ikke at det gør mig noget, MEN her er altså bare SÅ beskidt synes jeg. Fister fælder igen, opvasken vokser, og når solen skinner så fantastisk fra en klar himmel i januar, står den lavt og lyser direkte ind ad mine vinduer. Effekten kender vi vist alle..

 

Man ser lissom skidtet med meget tydelige briller.  Nå, men jeg er ligeglad for jeg har nemlig stor fornøjelse af min gode ide om, at genbruge billeder på bloggen.

 

De fleste af jer, som også illustrerer jeres tekster, ved at man får opbygget et kæmpe bagkatalog af fotos på den måde, og jeg selv er slem til ikke at smide de af dem ud, som er næsten ens. En dag vil jeg gennemgå hele herligheden for at sortere lidt ud og få plads til nye skønne minder fra dagligdagen.

 

I dag har jeg glædet mig over disse billeder:

IMG_6835_resizeIMG_7057_resizeIMG_7145_resizeIMG_9585

Og nu jeg kigger efter så er der vist en tråd igennem dem..  farver. Farver på altanen, og farver i garnet. Det sidste er bare fordi det var en dejlig morgen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar