31 marts 2013

I dag SKAL jeg bare ..

 

 

… have udfyldt de vigtige papirer til kommunen.

 

Jeg er psykisk møghamrende træt. Jeg orker næsten ikke, at forholde mig til mere praktisk omkring flytningen, men det her skal bare gøres. Jeg glæder mig som et lille barn, men selve det at skulle flytte endnu engang er næsten for meget af det gode.

Jeg er lykkelig over, at jeg har haft så godt tid til det hele, så det skal nok gå godt. Lige nu er det lidt op ad bakke, men om lidt kan jeg slippe bremsen og trille i fuld fart nedad igen, så at sige :-)

 

Een ting kæmper jeg dog lidt med, og det er min koncentration. Jeg har utoligt svært ved at fastholde tankerne i det jeg foretager mig, og jeg bliver ved med at glemme alt muligt. Feks kan jeg lige nu ikke huske, hvem jeg mangler at få aftalt tid med i forhold til bøgerne jeg har tilbage.  En helt simpelt ting skulle man ellers mene, men det er som om et sort gardin ryger for min forstand når jeg forsøger at huske, hvad det nu var jeg skulle gøre. Meget meget belastende og jeg beklager til jer piger som venter på at høre fra mig.

 

Den vinter vi har haft på det seneste er forresten temmeligt irriterende, MEN for mig er det på en måde også ok, fordi det betyder at jeg ikke går glip af for meget af sæsonen i min kommende have. Det er knagme da positivt ik..

 

Bad

Papirer

Morgenmad

Åben dør ud til solen

 

Det er dagens gerning og mon ikke jeg magter det?

 

Jeg tror det.

 

Jeg genbruger foto i dag.

IMG_7514_resize

4 kommentarer:

  1. Det skal sgu`nok gå godt! (-: De fire ting som er dagens gerning, kan sagtens være rigeligt til een dag. Godt at skrive ned på papir, det bruger jeg selv meget. Ha`en dejlig dag. Kram fra Vibeke. (-:

    SvarSlet
  2. Jeg sender dig lige en mail ;-)

    SvarSlet
  3. Du skal ikke tænke over det med bøgerne - vi skal nok nå det. Du skriver bare når du kan og har tid. Eller du ringer bare - tlf.nr. står i min mail til dig, eller du skriver en sms og så kan jeg hjælpe dig med, at vi aftaler noget.

    Pass nu rigtig godt på dig, kære.
    Knus og kram Nicole :-))

    SvarSlet
  4. Så er den lange vinter da godt for noget :)

    Håber du nåede din liste.

    SvarSlet