14 april 2013

Jeg har oprettet en ny gruppe på Ravelry

 

 

Jeg har gået længe og ventet på, at andre ville få samme tanke og være frontløber, men i dag fløj en raptus i mig ( hedder det det?? ), så nu har jeg gjort det selv. NÅ!

 

Ej, jeg synes bare at den er relevant, at den har manglet, at det kunne være sjovt OG at det må være på sin plads.  Jeg har oprettet en ny gruppe på Ravelry. Den er i al sin enkelhed for alle os, som bare er vilde med garnet fra Nordjylland. Faktisk har jeg ikke helt overskuddet til altid at være på som moderator, så jeg håber at en eller to andre, vil melde sig til den frivillige tjans. Opgaven består kun i at være med til, at holde god ro og orden i gruppen. En moderator er også en som kan gå ind og markere, hvis der er opstår en ubehagelig tone eller uenigheder. Det er heldigvis ikke ofte sådan noget sker, men det hænder når mange har en mening.

 

I kan finde gruppen ved at klikke på billedet her:

Garnudsalg til Ravelry

 

 

Sådan kan der ske så meget på en søndag, og nu tror jeg så også det må være nok for i dag, fra mit initiativrige lille hjørne af hjernen. 

1 kommentar:

  1. Godt initiativ. Jeg melder mig ind lige straks.
    Jeg er i den heldige situation at garnudsalg faktisk er min nærmeste garnforhandler, så der er stort set ikke kommet garn andre steder fra de sidste par år. Det er så nemt lige at smutte på cyklen op forbi den altid flinke Kenneth.

    SvarSlet