18 april 2013

Jeg lærer nyt hele tiden

 

 

Feks har jeg i dag lært, at problemerne med mit tandkød KAN skyldes at jeg er stoppet med at ryge. Noget med giftstofferne og kroppen som reagerer. Det KAN også med rimelighed skyldes, at jeg en smule tynget af visse praktiske ting og meget tynget af, at ikke al hjælp er tilbudt uden en pris.

 

Humøret er i bund og grund godt, men jeg har været presset i så lang en periode efterhånden, at jeg bare ikke kan tåle selv det, mindste stress eller ydeligere pres.

 

Summa summarum:

 

En cocktail af dårlig tand, småparadentose og unødvendige belastninger gør ihvertfald ikke mit helbred bedre.

IMG_3416

En knudret knold som denne her fra mors og fars kolonihave, minder mig sgu lidt om den måde mine nervespidser har det på for tiden. TOTALT forknudret.

 

 

PS: efter tirsdagens besøg hos tandlægen gik jeg direkte  hjem og røg en smøg!  Så jo, det ER megasvært at stoppe, men jeg er topmotiveret og klør på med det. De dersens E-cigger, som jeg nu har med allevegne, de gør hele forskellen.

1 kommentar: