20 april 2013

Visse projekter er bare ikke .. meant to be

 

 

Som nu den her dejlige saftige grønne sag, jeg drømmer om at ku tage på når det bliver en smule mere forår.  Med det fjerde forsøg i “skrotkassen”, må jeg simpelthen lægge garnet til side og glemme det for en stund, for ellers ender det med at jeg i et anfald af hysteri kommer til at sætte ild til skidtet.

 

Og det ville jo være synd for det lækre garn ik..

 

 

IMG_3306

- Første forsøg blev alt for stor

- Andet forsøg blev for tyk

- I en anden garnkombi gik det på samme måde med forsøg nummer tre,  og nu

- Forsøg nummer fire, ja man sgu faneme tro det var løgn, men der er ikke samme antal masker på skuldrene! 

IMG_3448

Hvordan faen er det nu gået til???  Jeg aner det simpelthen ikke, for der er talt og talt igen. Der er strikket TOLV cm inden jeg opdager fejlen, og nu gider jeg bare ikke mere.  SLUT prut finale.  Det grønne bliver lagt i skammekrogen, og jeg griber istedet til den hindbærrøde og strikker noget helt andet gør jeg.

 

Eneste jeg vil gentage er de smukke raglanudtagninger. Dem er jeg begejstret for, og med fire forsøg må de siges at sidde i hænderne nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar