28 juli 2013

Det var måske knapt så gennemtænkt!

 

 

 

IMG_0504

Nej vel..

 

Blev bare så euforisk glad for den monsunregn, der pludseligt væltede ned sent i aftes, at jeg styrtede rundt og fik sat alt hvad jeg ku finde frem, og hen under de steder hvor tagrenderne er utætte. Alt vand er guld værd, og så snart jeg har muligheden, er der faktisk plads til hele tre vandtønder på strategiske steder..

Jeg selv ku snildt ha deltaget i miss wet t-shirt forresten. Var ude at gå en aftentur for at nyde det varme vand på fusserne, men inden jeg fik vendt om var regnen så voldsom, at jeg var gennemblødt. Det er jo både det vilde og det skønne ved sommerregn…  Man kan gå ude i den uden at fryse, og uden ret meget tøj. Det betyder intet. Er bare herligt, og så kan barnet i mig godt lide at klaske rundt i pytterne hihi.

Da ungerne var små, blev de altid trukket med ud så snart det plaskede ned med sommerregn. Hollændervej er nemlig en vej med et godt fald, og i vores ende gik der ikke lang tid før vi ku hoppe rundt i dybe småsøer i vejsiden. Det var noget der ku få dem til at grine så dejligt.

 

IMG_0494IMG_0501

Ingen kommentarer:

Send en kommentar