31 august 2013

Jeg siger farvel til august på vanlig facon.. med en ynglingssang

 

 

 

… har ventet et helt år på at smide den på bloggen igen hehe.

 

 

Ikke uventet er jeg lagt ned efter turen til Roskilde, så beretning om det må vente. Alt gik over forventning vil jeg dog lige sige.

 

Jeg nøjes med at byde velkommen til:

304602_440095289374566_605781639_n

 

Vi går ind i et årstid, hvor jeg hører musik som bare hører til, og I kan ligså godt vænne jer til det.. det går ud over jer. Som alle de foregående år. Det er min tradition her at dele stemninger med jer, og det også i form af musik.

 

 

IMG_6945

 

Jeg slutter med billeder fra dagen der gik. Den sidste i august. Og hvis I kan huske som jeg, på Dianna’s dødsdag. Ved ikke hvorfor jeg altid også husker det, men det gør jeg.

IMG_6951IMG_6954IMG_6955IMG_6969

 

Vi ses i morgen :)

2 kommentarer:

  1. Vemodigt, men smukt..:-)
    Jeg elsker efterårets gyldne og varme farver.
    Og Dianas dødsdag husker jeg meget godt hvert år, for den dag sad vi og ventet på opringning fra min stedsøn om at min svigerdatter havde født. Det gjorde hun også en dejlig dreng.
    Men vi var klisteret til tv om tragedien og det overskyggede lidt fødselen af Hjalte.

    Har jo set på facebook at dine fine krukker med planter har blæst ned.
    De står også lidt udsat der helt ud på kanten af pallen.
    Håber at de kan reddes, i hvert fald kan du måske tage nogen stiklinger af dem.

    Til næste år er jeg da også nødt til at plante dahliaer i krukker..de er så smukke dem du har.

    God weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet