17 september 2013

Min computer er død! Stendød faktisk

 En død computer er en virkelig upraktisk ting når man blogger, og selvom jeg kan skrive fra mobilen, er det alligevel bare noget skidt. Det er feks lidt af en opgave at svare alle jer der har kommenteret, med de metoder jeg kan bruge her, så indtil jeg har en bærbar der virker, må jeg nøjes med små opdateringer.      Jeg har læst alt hvad der er skrevet til mig i går, og jeg takker for meninger, input og forslag. Der arbejdes på at finde en holdbar, fornuftig og overskuelig løsning på problemet, og nej... Jeg overvejer ikke at flytte til skovejeren. Bare lige for at få det på plads. Jeg kan ikke lave mellemrum og pæne her fra mobilens layout, så jeg slutter bare for nu med at råbe: JEG HADER når teknik ikke virker.        Aaaarrrggghhh 😡

2 kommentarer:

  1. Det er også bare rigtig træls når det teknik ikke virker som det skal... hvorfor skal det altid være noget bøvl.. :D

    Krammer

    SvarSlet
  2. Håber du snart får pc'en op at køre igen. Jeg nyder at læse med på din blog :)


    SvarSlet