23 september 2013

Tilbage til Lolland

    
I dag har jeg været væk hjemmefra i syv dage og øh.. Der kommer vist til at gå en rum tid inden jeg ser normal ud igen!  Fredag var det ellers begyndt at lette lidt, men lørdag begik jeg en brøler og tog lidt mascara på fordi jeg var inviteret i biografen, og ja.. Nu ser jeg sgu igen sådan ud. Det svider og klør som ind i helvede på huden..   Jeg er hævet og boblende på øjenlåg og har eksem ved munden.                                                  At være væk så længe er både opslidende og belastende for mig, men det er omvendt meget svært at skulle tilbage lige nu. Jeg har trukket den så længe jeg ku, men jeg savner min egen seng og mine ting i det daglige, så i morgen tager jeg retur med både glæde og frygt i hjertet. Faktisk har jeg slet ikke lyst til at gå ind i selve huset..    Min kontaktperson fra kommunen kommer onsdag, og hun vil vise mig nogle boliger jeg kan flytte ind i akut, hvilket er en lettelse, og så er jeg bare nødt til at forholde mig til en fremtid i andre omgivelser uden så smuk en udsigt. Væk herfra vil jeg nemlig ikke. Faneme om jeg skal omstille mig selv een gang mere på mindre end et år. Håber bare at Holeby er stille nok til min sjæl..  Husk forresten lige, at jeg blogger fra mobil og IKKE kan svare på kommentarer ik.. 

7 kommentarer:

  1. Pyh ha, godt at høre, at du nu har kommunen på banen. Håber du finder en god løsning, du kan trives med.

    Kærlig hilsen Helle.

    SvarSlet
  2. Ja, håber også her det bedste for dig. Jeg er ked af, på dine vegne, at du skal væk fra din dejlige have og udsigt og søde nabo, men hvis huset er ubeboeligt, så går det jo ikke - og når samtidig udlejer ikke er til at hugge eller stikke i, m.h.t. at sætte sit eget hus i stand, så det er til at bo i, for dem der lejer det, så er der nok ikke så meget at gøre lige nu.
    Du er så den erfaring rigere :) og det vigtigste er dit helbred og at komme til/være i en bolig, som ikke er sundhedsfarlig.
    Alt godt herfra og styrke til at klare de næste par uger (og måneder selvfølgelig :) ).

    SvarSlet
  3. Åh, hvor jeg dog håber alt godt for dig, og at det helt rigtige, perfekte sted står og venter på dig!

    SvarSlet
  4. Det tyder da på at du er blevet allergisk for din mascara.
    For flere år siden kom jeg ved en fejl til at få en blå i stedet for en sort mascara og den kunne jeg ikke tåle. Det har gjort at jeg den dag i dag ikke tåler det. Har prøvet allergitestede mascara som heller ikke hjælper. Så nu bruger jeg den kun hvis jeg skal i byen, men kun på de øverste vipper.
    Jeg får eksem under øjnene hvis jeg ikke er meget forsigtig når jeg renser af.
    Clinic er den der er bedst for mig.
    Godt at du får hjælp fra kommunen og håber at de finder en god bolig til dig.

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  5. Hej Henriette...
    Er du allergisk overfor huset du bor i?
    Det er jeg ked af at høre....har nydt dine billeder fra haven.....du var skøn som have blogger.....
    Knus
    ønsker dig god bedring Helene.... ;-*

    SvarSlet
  6. Øjenlågseksem som stammer fra neglelak.
    http://www.14dayseczemacure.com/eyelid-eczema-treatment-and-prevention

    SvarSlet
  7. Pøj pøj med det hele søde :-) Tænker på dig, som altid :-) kram fra Helle

    SvarSlet