18 september 2013

Tænkepause

Jeg er helt overvældet lige nu, over den respons der er på mit skriv fra forleden, og kan ikke helt koncentrere mig om at skelne mellem alle meningerne, der bliver givet udtryk for. Uanset hvad, er jeg nødt til at tænke mig godt om, ikke tage forhastede beslutninger, og også tage hensyn til mine kræfter. I dag er der er ikke nogen..   Hjernen er gået i stå simpelthen så formiddagen er brugt i en fremmed have, jeg heldigvis er sluppet løs i. Der behøver jeg ikke tænke, men bare knokle fysisk på, og der har jeg så gjort. En halv regnskov er ryddet. Nu går jeg  i seng og sover nogle timer. Derefter må jeg prøve at få spist lidt, for appetitten  er helt væk. Det sker sgu kun når jeg virkelig er trykket! Min computer er stadig død, så indlæggene bliver derefter desværre. Tak til alle jer fordi I har lyst til at engagere jer, det er stort synes jeg. 

1 kommentar:

  1. Det er jo dit liv, din økonomi, dit helbred det handler om, så jeg kan godt forstå, at din hjerne slår fra, når du får så mange forskellige meldinger på din blog. Det må give ekstra meget flimmer i tanker og følelser. Måske hjælper det dig? måske forvirrer det dig? Jeg ved det ikke. ved bare. at jeg selv nogle gange har stor glæde af nøgterne, upartiske betragtninger, som jeg får fra min kontaktperson. Hvis du vil ses, må du skrive til mig på FB. Jeg er selv flyttet til en bolig på landet til 3000 om måneden under et stort gods på Lolland. Her er ingen fugtproblemer.

    Hilsen Helle.

    SvarSlet