15 september 2013

Velkommen hjem Viola

 

 

 

IMG_7229

 

I går kom min søde nabo hjem fra ferie, og det har jeg gået og glædet mig meget til. Det føles ikke rigtigt simpelthen, når hun ikke er der, så vi lige kan få sludret hver dag. Sådan har jeg sgu aldrig haft det med naboer før, og netop det at hun har været savnet synes jeg hun skulle vide, så jeg fik bikset en buket sammen til hende.

 

Nu står den i forhaven og pynter. Jeg tænker at den snildt kan holde til jeg er hjemme igen.

 

IMG_7227IMG_7231IMG_7235IMG_7237IMG_7240

2 kommentarer:

  1. September er en vidunderlig måned med skønne farver, men også lidt vemod. Det er tid at finde glæden frem ved hyggen indendøre efter en tur ude i den friske luft. Må jeg være nysgerrig og spørge til dine planer? Hvor skal du hen for at få styr på allergien? Eller har jeg misforstået noget?

    Kærlig hilsen Helle.

    SvarSlet