26 oktober 2013

Driver problemer..

Den er gal igen med min pc. Jeg er ved at rense, rydde op og opdatere, men det tager en krig, så igen må mobilen holde for, når jeg skal blogge.                          Eneste jeg har på hjerte lige nu, er heldigvis en kort historie.. Efter et par mdr med presset omkring hus og hjem, er jeg nu bare klasket helt sammen. Jeg er SÅ træt, har hele tiden ondt i maven og kvalme. Så jeg ligger bare. Sover og ser lidt tv. Og sover lidt mere. Strikker et par runder. Kigger mig rundt og bliver helt overvældet af hvad der venter af arbejde nu og frem til 1. Dec.                  Når der er kaos i hovedet er der også kaos omkring mig, og det ses tydeligt nu. Sååå...   Jeg skal vist lige tage det lidt roligt nu. Og det prøver jeg da også på. Med tv og søvn. Og strik..        

2 kommentarer:

  1. Klart du har ondt i maven og kvalme..det er stress over at du skal pakke ned, flytte og pakke ud igen..
    Jeg er selv frygtelig slem til at stresse mig selv inde i hovedet inden jeg går i gang med en opgave og jeg har flyttet 22 gange i mit liv..;-)
    Jeg laver hele arbejdet inden i hovedet længe før og er dermed udmattet når jeg skal rigtig i gang.
    Sådan har jeg altid været desværre.
    Kan forestille mig at du gør det samme.
    Er der mulighed for at du kan komme til i det nye hus inden indflytningsdatoen så du kan gøre lidt rent og måske flytte nogen småting?
    Min veninde har også været igennem en ekstra flytning det sidste år, hun var så heldig at hun 14 dage før kunne få nøglen til det nye (gamle) og det lettede presset på det hele.

    Har du hørt noget fra sygehuset vedr. operation af din arm?

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Kære Henriette
    Jeg har gennem det sidste ½ år fulgt din blog med forundring og beundring, men aldrig tidligere kommenteret, selvom jeg har haft lyst til at komme med gode råd. På det allerseneste har du beskrevet din sygdoms konsekvenser: At du ikke er i stand til at filtrere/sortere de gode råd du får.
    Derfor vil jeg ikke give dig et godt råd, men bare oplyse om, at der er gratis advokathjælp i:
    Maribo, hver mandag kl. 17-18 på adressen: Frivilligcenter Lolland, Sdr. Boulevard 84, st. og Nakskov på biblioteket, Søvej 8, torsdag 16-17,
    hvor du kan henvende dig med dine billeder af dit dukkehus samt udkast til lejekontrakt og få en vurdering af om lejekontrakten opfylder lejelovens bestemmelser, at der er sammenhæng mellem lejekontrakt (husleje) og kvalitet af boligen.
    Brug dette eller smid det væk - du ved bedst selv :-)
    Mvh. Kristine

    SvarSlet