18 oktober 2013

Fredag og jeg er stresset..


Allerførst til Helle og Henriette: der sker så meget i bøtten på mig og jeg har simpelthen glemt at reagere på jeres mails. Det er jeg MØG ked af, og jeg skal prøve at huske jer, når jeg kommer tilbage efter weekendens udflugt. Jeg får mange mails fra læsere, og det kniber lige for tiden at overskue det hele..           
Lige nu ligger jeg på sengen og prøver at trække vejret fornuftigt. En masse skal huskes, men jeg er helt tom og har svært ved at koncentrere mig, hvilket er skidt når man skal på en længere køretur. Jeg har dog nået at få min sweater færdig og tørret, MEN.. Den blev godt nok mindre efter vask, meget.. mindre, så den er voldet og med magt strukket ud igen. Kvaliteten er heldigvis overdrevet lækker og jeg vil lige lave en mere i en anden farve, hvor jeg kan rette de fejl jeg synes denne her har.                                  
Nummer to bliver ynglings grøn.              Jeg smutter nu, og lover at komme hjem med billeder fra turen. Kig evt forbi på Instagram og FB, der smider jeg lidt hurtige billeder på i løbet af de næste dage. 

7 kommentarer:

  1. Henriette, det skal du ikke tænke på, jeg tænkte selv at en årsag kunne være, at du ikke kunne overskue så meget. Iøvrigt er du jo ikke forpligtiget til at svare eller have kontakt, blot fordi en fremmed sender dig en mail.

    Og nu er det jo ikke længere rigtig relevant med strikkeklub osv, måske en anden gang, men foreløbig go' tur til Samsø :-)

    SvarSlet
  2. Hav en rigtig god weekend.
    Sejlturen bliver vist smuk i det her flotte vejr - nyd den!

    SvarSlet
  3. Ro på, ro på ro på, og stressssssss affffffff, heeeeelt rolig.
    Men Gud, hvor jeg kender den selvforstærkende, koncentrations ødelæggende, dumme stress.
    Rigtig god tur til Samsø, dit heldige asen. smil
    Kramz Gitte

    SvarSlet
  4. Jeg er spændt på at høre, at Samsø er som du forestiller dig dine omgivelser i den nære fremtid.

    SvarSlet
  5. Vil da helt vildt gerne finde dig på FB... har ledt og ledt...
    Rigtig god tur til Samsø ;o)

    SvarSlet
  6. Bedste ønsker for medvind og roligt vand.
    Imens nyder jeg din sans for skønne billedvinkler!

    SvarSlet
  7. Jeg kan heller ikke finde dig på fb.

    SvarSlet