31 oktober 2013

Things I love, Google sjov på Halloweens aften

 

 

 

I dag er det Halloweens aften, og selv her i Danmark kan vi ikke længere komme udenom denne, ellers så amerikanske tradition. Det kan man jo så synes om hvad man vil, men jeg synes det er hyggeligt.

 

I dag, hvis I søger på Google ser forsiden lidt anderledes ud. Der er nemlig en lille film på, som også kan aktiveres af jer. En heks er ved at brygge, og så kan I klikke ting ned i bryggen. Det ER sgu da DET, som gør hverdagen lidt sjovere. At det hele ikke er det samme hver dag, og at traditioner holdes. Jeg har selv forsøgt i flere år, at få nye traditioner efter skilsmissen, men deeet har lissom ikke været så let.

 

Derfor elsker jeg de traditioner som opretholdes andre steder, og Goggle søgemaskine har allerede en solid tradition for, at lave lidt sjov på særlige dage. Også på Ravelry er der lidt..  Der sidder et græskar på deres logo i dag Smiley

 

Jeg kan desværre ikke vise billede af søgemaskinen da det ikke kan kopieres, så her er i stedet lidt billeder fra Vanløse/ oktober 2011:

6 kommentarer:

  1. Undskyld, men puuu ha. Smagte du den der Svensker-kage med stirrende øjne? Godt nok er den uhyggelig sjov, og hvordan mon den smagte?
    Gitte E

    SvarSlet
    Svar
    1. Den smagte sgu godt Gitte haha, Og det gjorde øjnene også.. de var af chokolade trøffelagtig kage :-))

      Slet
  2. Har skam siddet og leget med Google... ;-)

    SvarSlet
  3. Tak for tippet om tjekke Google.
    Jeg er efterhånden helt skiftet til at starte fra chromes 'ny fane', og så får jeg aldrig kigget på Google. Jeg kan se at jeg går glip af noget...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen jeg bruger også Chrome nu, husker bare at tjekke google på de sjove dage :))) det giver humør hihi.

      Slet