25 december 2013

Mit dovne kamera og havedrømme

 

 

 

Det er lige gået op for mig, at jeg i december slet ikke har benyttet andet end det kamera, jeg har i mobilen!

Det er simpelthen for dovent og for ringe, men på denne tid af året vil kameraet bare ikke helt arbejde sammen med den ringe belysning. Man kan vel næsten sige, at mit kamera har det som jeg.. vi er møgtrætte af mørket og vil ha mere lys NU.

 

 

IMG_2598

Nå, men jeg har været lidt i haven i dag. Bare lige været ude i natbukser og frakke, for at mærke dagen. Og tænke tanker om tulipanløg, elendig jord, indretning, havedrømme og forårsfryd. Der ER jo minimum tre måneder endnu med vintervejr, men buske og træer virker til ligesom jeg, at være topklar til at springe ud i min have:

IMG_2609

Jeg kommer ikke til at kede mig, eller mangle arbejdsplaner når tiden kommer, haven i sig selv har nemlig ikke været passet eller brugt i årevis, så her ligger en udfordring foran mig. Indtil da kan jeg jo passende tage fat på den bunke af havelitteratur jeg har liggende. Og bygge drømme. Om farverige dage udendøre.

 

IMG_2611

1 kommentar:

  1. Skulle have været ude i dag og plante tulipanløg i krukker.
    Men har tilbragt det meste af dagen i sengen med influenza lignede ondt i hals og hoved.
    Heldigvis lover de samme milde vejr et stykke tid endnu.:-)
    Købte jo også løg på tilbud fra dit link til Blomsterverden...;-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet