16 juni 2015

Hyggestunder

 

 

 

 

 

11325052_369629996564560_824684663_n

IMG_7365IMG_7370IMG_7388IMG_7393IMG_7404IMG_7409IMG_7425IMG_7428IMG_7431IMG_7432IMG_7435IMG_7437

Der bliver hygget og nusset en masse her i huset. Holger sørger selv for at få sit behov dækket, og når han har nusset nok, fordufter han ud i det fri, og det går i samme retning med den lille Herman. Han kigger laaangt efter storemissen når han hopper ud af vinduet og piver en smule, før han genoptager jagten på nye oplevelser i huset. Jeg selv er igang med at kigge opskifter og mønstre igennem. Jeg mangler nye strikkerier at sidde med, men det må ikke være for indviklet lige nu, og det ender nok med et eller andet selvpåhitttet, for jeg kan ikke helt beslutte mig for noget synes jeg. Vejret inspirerer ikke til sommertoppe, så eet er sikkert, jeg tager hul på noget varmt til det kommende efterår, og det første bliver med Cascaden fra lageret. Tyk, blød og dejlig at arbejde med. Jeg tænker i ponchoer faktisk.

4 kommentarer:

  1. Det gjør godt i min sjel å se slike skjønne bilder! Herman ser så tilfreds ut :-) Du tar virkelig godt vare på dine to små (eller- Holger er vel mer stor enn liten :)), og de er heldige som bor hos nettopp deg! Tusen takk for at du deler slike vakre stemningsrapporter :-) Jeg har printet ut et bilde av Holger og Herman som ligger sammen - det henger på mitt kontor!
    Ønsker dere alle tre en fortsatt fin uke :)
    Klem

    SvarSlet
  2. Billeder, der gør mig glad helt ned i tæerne......

    SvarSlet
  3. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlet
  4. Jeg er fuldstændig forelsket i det der billede, hvor Herman og Holger sover sammen. Når jeg ser sådan et billede, så kan jeg jo ikke lade være med at overveje om jeg også skal have sådan en lille fidus .... Jeg tror også det ville være godt for Storebror. Jeg trænger vist til nogen, som kan aktivere ham en smule, hahaha..... :-D

    Jeg håber du har det godt nede sydpå! :-D

    SvarSlet