12 december 2015

Lidt, men ikke det hele og Netflix








Ikke alt jeg ville, nåede jeg i dag. Jeg kunne ikke. En times tid inde i nedpakning af førstesalen, blev jeg overvældende træt og kvalmedårlig. Det er alletiders tegn fra kroppen om, at NU er det nok. Desværre.



Nu sidder jeg med Netflix, den uundværlige kaffe, to sovende pelsdyr og et lille blik på min Marysweater. Tror måske godt jeg kan snuppe et par runder på den. På Netflix har jeg kastet mig over to serier. Den ene er ny, den anden er gammel. Den gamle skal jeg vist lige se an et par afsnit mere, men den har potientiale, OG den nye er bare sååååååå fed. Den kræver lige lidt mere opmærksomhed for at man kan se sammenhængen, men for hvert afsnit der går bliver man mere og mere hooked synes jeg. Soundtracket er desuden lige mig.


Den gamle serie kan I læse om her:

 Klik her
Person of Interest




 - og den nye her:
 klik her
How to get away with murder


Nu håber jeg så bare, at Netflix ikke er så forbandet længe om at lægge nye sæsoner ud, for det er vel nok det, som irriterer mig mest ved den tjeneste. Man bliver fanget ind og så... må man vente.


Jeg hader at vente.


På nye afsnit, på pakkeposten, på nye adresser, på foråret.




5 kommentarer:

  1. Den der venter på noget godt venter ikke forgæves
    kh
    Mayer <3

    SvarSlet
  2. Det er nemlig to gode serier ☺
    Jeg har det lissom dig, der er alt for længe i mellem serierne, når de endelig sender 2-eren har man glemt, hvad den 1-ste sluttede med. Det betyder ikke noget, hvis bare hvert afsnit slutter en historie.
    Jeg er sikker på, du vil kunne li Mr. Selfridge selvom den er fortløbende, men alle afsnittene er der.

    SvarSlet
  3. Hm... det kan være, jeg skal kigge nærmere på 'How to Get Away...'. Pt. ser jeg 'American Horror Story' sammen med gemalen (god serie!) og 'Californication' på egen hånd (den er lidt mere so-so).

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt lide den gamle... den nye har jeg endnu til gode :)

    SvarSlet
  5. How to get away..... er god, rigtig god. En anden jeg varmt kan anbefale er The Blacklist.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet