11 december 2015

Nu det her med når det går stærkt ING!





Jeg har jo fortalt tit og ofte herinde, hvordan jeg mister motorikken når jeg er træt, men i dag var jeg nu frisk nok da jeg bakkede ind ad den grotesk smalle indkørsel:



.. hastværk er lastværk, hører jeg klogeåger hviske til mig da jeg stiger ud af bilen, og ser to smadrede genstande, som min ellers ikke særligt store bil har pløjet ned.


Listen med ødelagte, og gerne genanskaffede, Ikeasager bliver længere og længere synes jeg

2 kommentarer:

  1. Som Garnløkken så rigtigt siger, det er set før, også her på matriklen. Jeg har nu ikke (endnu ) kørt på noget, men er god til at vælte og ødelægge ting når arme og ben ikke kan følge med mine tanker. Man lærer at leve med det, men man må godt sige et lille bandeord :-) Knus fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet