28 april 2016

Vi spejder efter solen

 

 

 

 

2016-04-27 08.36.27-1

Jeps!

 

 

Her er godt nok ikke meget at berette om, nu hvor vi nærmer os weekenden. Dagene er ret så ens fordi vejret forhindrer mig i at springe badutspring udenfor. Det er egentlig fint nok, hvis I spørger armene og de hævede hænder, men åh hvor vi dog bare trænger til bare LIDT mere varme.

 

Og nu det med hænderne..

 

Jeg er efterhånden ved at nå det punkt, hvor jeg nok må krybe til korset og få venstre hånd opereret også. Men det bliver bare ikke lige nu! Det har hjulpet med kiropraktien, men der kan jeg jo ikke rende hver og hver anden dag til evig tid og faktum er, at den ellers gode virkning fortager sig så snart jeg begynder at bruge den igen.

 

Mest savner jeg at strikke, og jo længere tid der går uden et strikketøj, jo sværere er det at komme igang igen. Man rammer noget der ligner en strikkeblokering, hvilket jeg ved mange kender til. Derfor sidder jeg af og til, og fedter lidt med et eller andet strikkeri uden at det bliver til så meget, og således gik det til at jeg i aftes fandt et par nøgler frem af garn, jeg har gået og sparet på i årevis efterhånden. Jeg synes det er så fint i farverne.

2016-04-28 07.09.48

2 kommentarer:

  1. Hej. Meget flot garn. Skønne farver. Hvor lang tid går der fra hånden er opereret til man kan fx. Strikke igen? Går og venter på en tid til at få det gjort.
    Mvh. Lene

    SvarSlet
  2. Tror det er et generelt problem med hænderne. Jeg lider af det samme - ro og hvile er vejen frem hvis man vil undgå operation. Jeg har allerede div hjælpemidler som skåner mine hænder og jeg har lagt mit hækletøj på hylden - heldigvis findes der mange andre ting man kan give sig til - i hver fald i min verden. Operation er ikke altid en god udvej - kan forstå at du også har problemer med den der blev opereret? - foreløbig har jeg takket nej til operation og prøver andre veje.

    SvarSlet